ErvaVeBebegi Tosbiginannesi ben mesela dün dügüne gittim ama babet giyindim ne bilim ne olur ne olmaz diye giyinmek istmedim 🤔
TugbaKE Tosbiginannesi ben giydim çok uzun zamandır giymediğim içinde çok zorlandım yoruldum yanıma babet almıştım dönüşü onla yaptım☺
Tosbiginannesi ErvaVeBebegi aynen yaa insan tereddütte kalıyor 😑 ama botum var topuklu biraz giysem mi giymesemmi bilemedim
Kaju Cok yuksek degilse giyebilirsin. Ben giyince arada belimide rahatlatiyor. Cok uzun sure kalmayacaksan ayakta birsey olmaz bence.
Selinsevener Giyilmemesinin sebebi vücudun denge merkezi değiştiği için arkadaşlar bebeğe bir zarar vermez 😊 son haftalardaysanız tabikide topuklu zorlar onun dışında bir sıkıntı yaratmaz