pengumommy 36+4 te doğum yaptım hamileliğim çok zor geçti perintoloji takipliydim son süreçte haftada iki kere gidiyordum kontrol günü hareketlerde azalma vardı bağırsak genişlemesi sebebi ile acil muayene sonrası doğuma alındım, Allah’tan hastane çantam hazırdı bir iki eksik vardı sadece, hastanede çıkışı hariç ikişer takım yedek aldım kıyafet ama hastahane çıkışı ile çıktılar ertesi gün hastaneden kullanılmadı hiç, bezi fazla aldım ıslak mendil, alt açma örtüsü , emzik mutlaka olmalı erken doğarsa emme refleksi gelişsin diye verilmesini öneriyorlar , pişik kremi , müslin öndü çok lazım oluyor kundak yapmak içinde, ağuk mendili ,kendim için depent iki takım pijama şimdi aklımda olanlar bunlar, ikiz olduğu için erken doğma ihtimali var çantanız hazırda olsa iyi olur ne olur ne olmaz ayrıca son 30 sonrası biraz daha zor geçiyor kilo alımı hızlınıyor haliyle annenin hareketleri kısıtlanıyor