umutetm valla kendimi öyle çok kasmadım, canımın istediği her şeyi de yedim ama abartmadan. Bulantım vs hiç olmadı çok şükür ama nroamlde yüksek kiloda kalori acıgı oluşturmak daha kolay olduğu için abartmadığın sürece veririisn bence canım, şöyle söyleyeyim 7aydır hiç bi şeye aşerdim demedim canım herhangi bi şeyi yemezsem olmaz derecesinde hiç çekmedi. Kendimi hamilelik iştahı olcak diye şartlamadım yani anlayacağın biraz psikolojik olduğunu düşünüyorum iştah işinin😄 ç