Doğru
Rojdiyebiri doğru 😅😅 ben mayıs ayında doğum yaptığım için fiyatlar şu an farklı benim ikinci sezeryandıı o yüzden zorunlu sezeryan fiyatı ödedim 64.000 TL kattaki hemşirelerden memnun kalmadım Aytakın hanımdan memnundum. İkinci sezaryen olduğum için tecrübem vardı anestezi iğnesini bu sefer hissettim ilk doğumun başka bir hastanede olmuştu onda hiçbir şey anlamamıştım. Ayağa çok zor kalktım benden kaynaklı mı doktorun elinden mi bilmiyorum sonra eve geldim iki gün sonra felaket bir ense omuz ağrısı yaşadım anestezi kaynaklı herkesin hikayesi farklı arkadaşım çok memnun kalmıştı oradan