Kızlar günler geçmiyor rahat etmek istiyorum ama iki küçüğüm daha var evde rahatlığın R’si yok… sağlıkla doğum yapsaydım biraz hafifleseydim. Sonrası da yine çok kolay olmayacak belki de canım hafifleyecek en azından.. Her gün ağlamaktan harap oluyorum her şey çok yormaya basladi..