Dilos3434 elifmelekk bende o zaman gittiğimde sadece keşke göründü 10 gün sonra bugün gittiğimde kalp atışı vardı
seweyt 3bebem duydunuz mu bebeğinizin kalbini ve bi sorun olacak bende kan verdim persemebe günü 2189,3 çıktı 5+3 haftalihim daha gitmedim hastaneye 25 te gidecem sizin ilk kan değeriniz blne cikti vi şimdi ne çıktı lütfen cevaplar misiniiz
tuysal Merhaba benim de 6+1 de gittim sadece kese görüldü doktor iki hafta sonra gel kalp atışlarını duyarız o zaman dedi şuan 6+4 deyim
3bebem tuysal benimde sadece kese göründü kan istedi onu verdim bugün sorucam be zaman geleyim diye uygulamaya göre bugün 6+4