bnrssl01 ben gidemedim yarın gidicem inş goruruum bende 5 haftalık ken gitim sadece kese var dedi beni bilgilendirmedi herhangi bişey demedi ya beni başından saldı sanki o kadar üzüldüm bişey soramadım bende mi sorun var dedim doktor değiştirdim yarın inşallah başka doktora görüncrm 7+3 olmuş olcak