aysetutucu Merhaba kızlar doğumu yapıp geldım sezaryan oldum ayın 12’sınde bir gece kaldık eve geldık dün gece tansiyonum yükseldi 14/9 oldu , sonra düştü , bugünde 13/8 neden böyle oluyor bilgisi olan var mı