asil40 aslinda zeynep kamil devlette ssvd yapiyolar randevubalirken ssvd poliklinigi var cok destek oluyolarmis. Ben de dusunurdum ama malesef arasi max 19 ay galan olucak. Bebegim daha buyuk olsaydi belki ama bi fikrim degisti. Evet normalde cok cabuk toparlaniyosun ama burda o kadar cok 20 gunde bile iyilesemneyenleri gordum ki normal dogum sancisindan ziyade o dikisleri falan gozumu korkuttu acikcasi. Bi yakinim da benden 1 hafta once normal dogurdu. 20. Gunuydu dikisleri patladigi icin tekrar dikis atilmis vs derken 1 ay hicbir sey yapamamisti ben 5. Gunumde komple evi hallediyodum bile. Bi ablam da sey demisti üst takimlari zaten bozduk bi de niye alt takimlari bozcaksiniz ki gibi😂 hem ne zaman dogurcan belli degil hem sanci vs derken. Hic sezaryen olmayan birine normal oneririm ama zaten sezaryen olmussan gene sezaryen ol zaten ne yasayacagini biliyosun. E zaten planli oluyor en azindan birkac gun oncesinde hazirlik falan yaparsin. Ben nasip olursa planlanan tarihe birkac gun kala dolaba hazir yemek falan da koyarim bebegim icin yemekler de hazirlarim plan program yaparsam daha iyi hissederim. Ama tabiki cok istiyorsan ve hemen ayaklanmak istiyorsan normal de dusunebilirsin. Ben alt dikislerden cok tirsiyorum. Bu arada normal olsun diye her seyi yapmistim son dk sezaryene dönmüstü acildeyken