Gks_01 annekiz6141 doğurmadan önce eklem ağrısı , terleme , ishal , halsizlik ve üşüme yaşamıştım 3 gün yataktan kalkamadım ama grip oldum sandım doğurmak aklımda yoktu 34 haftalık olunca 😅 sizin yine haftanız dolmuş sağlıkla gelsin
annekiz6141 eslem2121 iyiyim balım şimdilik yarın kontrolum var son nstme de girerim 😂 sonra baba elenir dgsgsgs
bsrelif annekiz6141 Zamanı gelmiş artık aşkoo ama tabi 40 haftaya kadar yolu var. Bende 35’im ama dayanacak gücüm kalmadı gibi artık
sima_ annekiz6141 tamamen hormonal gebelik terlemesi bende 32. Haftadan beri var uykumdan kan ter içinde uyanıyorum. Ve 26. Haftadan beri de kasık.sancisi yaşıyorum şuan 35. Haftadayim devam ediyor. Artık yalancı sancılar ve yalancı kasılma haftaları dizinde gayet normal yani yasadiklariniz.
annekiz6141 sima_ ya ben ilk kızdan beri terliyorum valla.. Karnım ara ara çok ağrıyor belkide üşütuyorumdur cam açık uyuyoruz çünku yatak odasının..
annekiz6141 bsrelif ben sezaryenliyim kuzum normal istedimde son haftalar yusuf yusuf yapınca biraktir normali 😂🙊
slnarvss Söylediğiniz ağrının aynısın suan çekiyorum bi anda karnım sertleşti üşütmüş gibi sancım başladı karnımda ağrıdan duramadım uzanamadım migdem bulandı kendimi rahatlatmak için lavaboya çıktım ardından duş aldım şuan biraz daha iyi gibi ama rahatsız edici ağrı var yine 37+5 2. Doğumu bekliyorum şuan 1 buçuk yaşında oğlum var onu da 37+ 5 de doğurmuştum aynı süre zarfına denk geldi umarım daha vardır 🥹🙏🏼 sizlere de geçmiş olsun
annekiz6141 slnarvss bizde 37+1 olduk 🥰 hayırlısı bakıcaz artik sağlıklı olsunlar da zamanında gelsinler inşallah🤲🌸