Kızlar selam 2-3 aydır adetim düzenliydi takviyede kullanıyordum. Bu ay uzun yol vs yaptık hava değişimi zaten pcosta var 47. Gün hala regl gelmedi. En son 4 haziranda (37.gün) beta verdim negatifti. Şimdi fikrim yarın sabah test yapıyım negatifse tarlusal alayım diyorum yoksa bekleyeyim mi? Bir kere daha böyle olduğunda doktorum tarlusal vermişti. Fikrinizi paylaşırsanız sevinirim..