melismersin flover0 vajinada böyle iğne batması gibi birşey oluyor . Karnım sertleşiyor. Belimde ufak bir ağrı okuyor ama geçiyor düzenli bir şekilde akmıyor. Çoğunlukla iş yerinde yoğun stresli bir gün geçirip yorgun olduğum zaman yaşıyorum bu durumu. Yada çok yürüdüğümde eğilip kalktığımda falan. Karın sertliği hemen geçmiyor ama uzanıp dinlenince anca geçiyor
flover0 prensesannesi246 erken mi gelmek istedi acaba suyunuz mı geldi? Sağlıkla büyütmek nasip olsun inşallah🌸
prensesannesi246 flover0 Amin teşekkür ederim 😊 nstde 5 dakikada 1 sancım çıkıyordu sonrasında sancım sıklaştı fakat ben hissetmiyordum birde 2 sezaryenimin arası az olduğu için sancılar eski sezaryen yerimi yırtmaya başlamıştı o yüzden acil sezaryene alındım 🥰
-mavim- flover0 düzensiz aralıklarla ara ara olan sancı. Karnın sertleşiyor bebek bi yerde toplanıyor hafif ağrı oluyor birkaç saniye sonra da geçiyor.
sipsirel 35+4. hafta benim de Sancım yok şuan ama sertleşme ve aşağıya baskı oldukça sıklaştı, mide bulantım ve yanma var. Gün içerisinde çokça sıcak basıyor soğuk su en büyük kurtarıcım bazen de boğazımda kalp atışımı hissediyorum
flover0 akpnr21 prensesannesi246 melismersin sipsirel sineminkooo bsrelif -mavim- bebek2no selenemoon annecee35 ceylannnne bsraasl cennettunc3 Kızlar ağdaya giden var mı ? Çoğu yerde tahriş oldu diyen çok var yandı acıdı vs diyen ? Siz gidiyor musunuz yada gidecek olan var mı ? Bikini bölgesi için?
akpnr21 Bende bugün itibariyle 35+3 üm. Nefes darlığı sırt ve Kulunç ağrım çok. Sert yerlerde oturamıyorum. Arada mide yanması yaşıyorum. Ayakta çok durunca ya da bebek çok gerinirse pelvik ağrım oluyor. 2. Gebelik 4-6 Temmuz alırız dedi dr um sağlıkla gelsin bebişler de bunlarda geçer gider
sipsirel flover0 iştahım açık yemek istiyorum ama reflü gibi hissettiriyor keyfim yok o yüzden yiyemiyorum
sineminkooo flover0 ben gitmiyorum zaten hamile kalmadan önce aşırı hassas cildim vardı şimdi ekstra hassas cildim sinek ısırdığı kaşısam bile hemen yara oluyor bi de tetiklediğini biliyorum ben ağdanın doğumu o yüzden jiletle devam ediyorum mecbur 🫠 zaten evde epilasyon aletim vardı onu kullanıyordum ama hamilelikte tasak olduğu için başından beri jilet kullanıyorum 🌸 eşimin desteği ile zaten kendim yapamıyorum jileti 🥹 jel barlı jiletler var onlar çok iyi tahriş de yapmıyor bende 💓
esrayakut_ flover0 ben gittim tahriş oldu dayanılmaz yanma oldu uyuyamadım günlerce agrıdan 🥺 dahada gitmem venüsle devam edecegim
bsraasl flover0 ben gitmeyi düşünüyordum ama enfeksiyon kapanda çok olmuş. Ben zaten sürekli enfeksiyon kapıyorum hiç gerek yok gitmiycem
melismersin flover0 ben ev tipi lazer için izin almıştım doktordan 24. Haftada ama şükür hamileliğimle ilgili bir sorun yaşamadığım için sanırsam biraz daha rahatım. Yasaklayan doktorlarıda gördüm burda. Ben ağda yapamıyorum açıkcası çok canım acıdı. Birde sonrasında hep sivilce sivilce oldu iltihaplı ev tipi lazere geçtim o yüzden. Şuan sadece çok koyulaştığı için hormonlardan zor görüyor ama doğuma kadar zaten jiletle idare edebilirim diye düşünüyorum 2 ayda bir anca tüy gibi çıkıyor.
annecee35 flover0 benimsin bikini bölgesi olanı için var kaşık taraflarımda da çoğaldı bu dönemde malesef onu da tüy dökücüyle halletmeye çalışıcam
bsrelif flover0 Ben jiletle alıyorum ama görmeden alıyorum valla geçen annem hatta şey dedi hep sivilce olmuş vs dedi dedim yani yapacak bir şey yok