Gdg canım bende mayısta doğum yapıcam her ne kadr yaz olursa olsun bence sırtına Bi yelek ( annem lizöz diyo onun adına 😂) ayağına da havlu çorap al doğumdan sonra sırtını ve ayağını sıcak tutman lazımmış bide kağıt havlu al pedini falan da unutma bide bebeğe yedek çorap al aklıma ilk eksik bunlar geldi 💁🏻♀️ bide diş fırçası macunu bakım ürünleri kullanıyorsan onları al ❤️