Merhaba, benim amh biraz düşüktü. Eşimde oligospermi var. Morfoloji %1. Araştırma hastenesinde de doktor direk tüp bebek demişti. Fakat önce hsg istedi. Devlette süreç çok uzadığı için Özele gittik o da tüp bebek dedi fakat hsgye gerek olacak bir durum görmüyorum dedi. Ben biraz tedirgin oldum. Ultrasonda da hafif t şeklinde rahmin demişti. Tüp bebeği başarız hale getirir diye korkuyorum