semanurdursun doğum anında salgılanan hormonlarla adet dönemi aynı değil bu yüzden ikisi karşılaştırılacak şeyler değil, sezaryem yaşamamış ya da süreci sorunsuz geçmiş insanların vajinal doğum felaket, sezaryen çok rahat demelerini de dinlemeyin her doğumun artısı eksisi var, sürece güvenin, bebeğinizin isteğine bırakın gelmek isterse gelecektir he baktınız dönmüyor, gelmeye de niyeti yok bir sorun olmadığı sürece yine bekleyebilirsiniz tabii ama günü dolduysa sezaryenle de gelir şimdiden kendinizi strese sokmayın🌸