Kaynananın,kayınbabanın ismini koyunca ne oluyor hala anlamış değilim,yüceliyorlar mı yani,bana da aynısını yaptılar hayır koymayacağım diyip kestirip attım,suratları bi sallandı ama hiç umrumda değil,isimli şeyleri de sipariş ettim kendi istediğim gibi