Merhaba kızlar, plecentam 20. Haftadan beri aşağı yerleşimli ama tam olarak kapatmış değil. Doktorum her gittiğimde değerlendiriyor 34. haftadayız hiç yer değiştirmedi. En son kontrolümde normal doğum deneyebiliriz doğum anında kanama vs olursa acil sezaryene geçeceğiz dedi. Normal doğumdan doğum anında sezaryene geçen oldu mu? Biraz korktum hem doğum sancısı çekip hem sezaryen olmaktan, doğum anında bebeğime bir şey olmasından.