samaa_ Aysegl12 hayir canim kasette gecikmeden sonra dogru gosterir 1-2 gun gecsin yine yap koyulasma olursa iyi haber 🥹
znnnr Aysegl12 ay çok heyecanlandım hadi insaşalh ama unutma bende dpo10 da kan verdim pozitiftı sonra gitti kimyasal oldu acele etme lütfen bekle bir kaç gün ama var Allah ın izniyle
Aysegl12 znnnr aynen pembeyi görmedikçe bende ümitlenmek istemiyorum da iki test ile de yaptım çıktı bilmiyorum ya oynuyor tesler bizle
Masal777 Aysegl12 sanki koyulaşma olmuş canm sen bı bak testler atmadyisan telefonda o kadar beli değil
znnnr Aysegl12 iyice pembe olsun öyle git hastaneye benim de dpo10 da silik çıktı biliyorsun sonra kımyasala döndü ben korkuyorum o yüzden ama bence bu sefer tuttu 🥰🥰 benim dpo10 da 6.69 çıktı
yekkk34 Aysegl12 ay var gibi 🩷ama çok erken değil mii ben de dpo7 deyim de bayağı sonra yapmayı düşünüyorum 🥹
yekkk34 Aysegl12 dpo10larda kanda belli oluyor diyorlar çok küçük ama şuan çok düşük çıkar beta muhtemelen ,istersen biraz büyüsün 🙏🏼sonrasında bi süre kan takibi yapmak gerekiyor beta güzel yükseliyor mu diye o da yıpratıyor insanı sanki🥹
Aysegl12 yekkk34 aynen aynen bekleyeyim en iyisi hem artık güvenmiyorum bu testlere muhtemelen yanıltıyor