Selam kizlar biz Allah nasip ederse 3 belki 4 cocuk dusunuyoruz esimle. Ben su an 24 yasindayim 1 kizim var 5.5 aylik. Yasim cok ilerlemeden (35’ten once) hepsini dogurup cocuklarimi huzurla buyutmek istiyorum ama hicbirini aksatmak istemiyorum cocuklarimin. Acaba aralarinda kacar yas olsa ideal olur? Mesela ilk kizim evin buyugu olacagi icin surekli abla psikolojisiyle buyusun istemiyorum, kisacasi hepsi bebekligini cocuklugunu guzelce yasasin istiyorum.