Nazpolat kızlar kanamam var çok yok sadece biraz geldi 37 haftadayım sabah sancım vardı belim çok ağrıyor du ama şimdi yok yine de doktora gitmeli miyim idrarım da kan gibi
kahveseverrr Nazpolat bence gitmelisin doktorum hep der kanama gebelikte normal değil olduğunda gelmelisin o yüzden gitmelisin
Ruruu Nazpolat kesinlikle gitmelisin ben suyum geldiginde hastaneye gitmistim, acilmami beklerken su geldikce ebelere soyluyordum ebeler de bu normal, kanama gelirse bize bildir o zaman dogum gercekten baslamis demektir diyorlardi