elifmuslu Kızlar herkese merhaba ben 10+2 yim dün doktor kontrolünde bebek yüzüstü yatıyordu doktor acıkmıştır falan dedi secde eder gibi dedi acaba bu durumu yaşayan var mı aranızda? Yaşayan varsa doktor ne dedi❤️
suphandurusu elifmuslu benimki de öyleydi kızınız olacak galiba benim bacağını kapatıyor yada secde eder pozisyonda oluyor 18 haftalıkken kazayla açtı kapadı detaylıda bile zor bela gösterdi göstermiyordu
melismersin elifmuslu benimde hep yüzüstüydü. Hepte tok gittim 😅 şuan da poposu hep dönük yani annesine çekmiş diyorum yüzüstü yatmayı seviyor 🫠
suphandurusu elifmuslu evet kızlar kendini kapatıyor genellikle bnm 28 hafta olmasına rağmen hâlâ aynı
suphandurusu elifmuslu bı dahaki kontrolde çikolata ve su iç dene bende iş görmüyordu açıkçası kapatıyordu yine kendini düşün 2 defa tek bacağını açtı bı 18 haftalıkkenn bı de detaylıda oda uzun uğraşlar sonucu kazayla açıyordu