37+5 bu haftaya kadar sorunsuz geldik dün hastanede 1 gece yatıp eve döndük kan idrar temiz çıkıyor tansiyonum orda düştü güzel ilerledi, eve geldik sürekli dinlenir haldeyim yine dünden beri 13 olup birden 9 a düşüyo, sonra uyanıyorum 15 lerde 10 dk sonra yine 10 larda sürekli inişli çıkışlııı doktorum çıktığında yarım saat dinlen geçmezse gel dedi, dinlenince geçiyor ayağa kalkınca yine saçmalıyor napıcam yaa