buseee99 burakalp4 bende ödem tutmaya başladım birkaç gündür sağ ayağım bileğim diğerine göre fazla şişti ağrı da yapmaya başladı bakalım sabır diyorum
zey55 buseee99 benim karnım baya aşağı düştü kendim de farkediyorum inşallah sağ salim kucağımıza alalım Rabbim kolaylık versin hepimize
buseee99 zey55 bende düştüğünü farkettim 2-3 gündür yakındır gelmeleri . En son ki kontrolümde de doktor yakındır dedi 😅 bakalım hayırlısı