Merhaba mide ve karın ağrım vardı ishalde vardı daha sonra ateşim yükseldi bir gün sonra hastaneye gittim crp 103 cıktı acildeki doktor kadın dogum doktorunu aradı hic bisey yapayacaklarını bol sıvi alarak atlatmam gerektigini söylediler
Ne yapmam gerekiyor bu enfeksiyon bebeğe sıkıntı verir mi 22+ 4 günlügüz