rchzd maris01 adete 4 gün kala yaptım beta 26 cıktı yarın bakalım dr. Gidicem yükselmişmi kan vericem
maris01 Sudemirhan bende sabah evde test yaptım negatif , Bat 20 Haziran bu ay ovulasyon testi yapmadım ama 3-4-5 günler şeffaf jel gibi akıntım vardı değerlendirdim 😒
yekkk34 rchzd hayırlııı olsunnn harika bir haber umarım güzel yükselsin kızlar betalarınız 🙏🏼☺️ nasıl seviniyorum bu haberlere ☺️
yekkk34 sndyy_4343 hayırlı olsuuuunnn inşallah harika büyür betanız 2 gün sonra güzel yükselsin inşallah🙏🏼☺️
maris01 glcnylmzz çok sevindim yaa allahım inşallah sağlıklı gebelik olsun , darısı bekleyen herkese böyle güzel haberler almak nasip olsun 🙏🤍