dlr0 Kızlar 19.haftadayım birkaç gündür tansiyonum hep dğşük çıkıyo en son dün gece 105/39’u gördüm korkuyorum doktora gitmeli miyim
mt46 dlr0 çok düşük değil baş dönmesi felan yoksa normal tansiyonun benimkide 10/5 11/6 çıkıyor hep ama iyiyim çok şükür kalp atışım 102 ila 98 birde