Merhaba hamiş kızlar 😊 benim üç gündür ufak çaplı bir kahverengi leke oluyor. Dün doktora gittim progestan verdi. Kan değeri sonucumda 1302’den 6604’e yükselmiş. Salı günü tekrar gidicem doktora. İlacı kullanmaya henüz başlamadım. KorkulcAk birşey yoktur dimi. Tercübeli olanlar bilir🙏🏻