Kızlar merhaba.34+5 kontrole gittim.Bebek 3 kilo çıktı.Bir de 1 tur kordon dolanmış.(normal mi bıkmıyorum çok korktum gosterdı ultrasonda.Kaygan bısey kordon çözebilir kendını ve bebegın hareketlerını kontrol et dedi) ilkım normal doğum.Normal yapmak istedim ama süreç sonuna kadar çok kılo alırsa ve Allah korusun bu kordon meselesi için sezeryana yönlendirilir miyim?Tabi ki önce benim ve bebegın sağlığı ne olursa başım üstüne.Ama insan bu durup düşünüyor.Basına böyle şeyler gelen sıkıntısız atlatan var mı?