Umudum Yok bu ayidan ovulasyon testi aldim bidaki ay diyicem her ayi negatif zaten hayalim 1 kızım olsun istiyorum yanlış anlaşılmasın o kadar bebek istyine var ki cinsiyet önemli değil tabi ama ne bileyim çok istiyorum siz ne durudasinz arkadaşlar umarım herkes iyi haberler alir ♥️