senaakck Kızlar 2 gün önce doğum yaptım 2 dikişim var ama makatta top gibi bişey çıktı canım yanıyor zor oturuyorum başına gelen var mı nasıl geçiyor
2bebislianneee senaakck normal doğumdan sonra basur hemoroid dedikleri oluyor genelde kabız olmamaya çalış geçer inşallah bende de oldu geçti ama geçmeyip de ya da benim gibi geçmesini beklemeyip tedavi olan var mı bilmiyorum
Ceku256 senaakck normal doğum yaptım bende de çıkmıştı kadın doğum doktoruna kontrole gittiğimde ona da baktı krem yazdı 2 aya kadar geçmişti diye aklımda kalmış. Kabız olmamaya özen göster.
Melisazeynepak senaakck sarı kantaron kremi alın eczanede oluyor o epeyi rahatlatıp çabuk iyileştiriyor