ceyyllan 26 haftada 804 grammış sizce iyimi kızlar sizinkiler nasıl 21de 490 gramdı 1 ayda az kilo aldı gibi geldi bana
myangelson ceyyllan bence iyi çünkü ilk oğlum 26+5 de doğmuştu 970 gram doğdu, doktor haftasına göre baya iri bir bebek demişti
dgngr ceyyllan çok düşük değil aslında. Hem bi önde bi arkada gider. Belli olmaz ne zaman kilo alıcağı. Ultrason zaten bire bir bilemez.
avokados ceyyllan ozaman çok düşünüp kendinizi yormayın yarın doktorunuz zaten iyi veya kötü yorum yapacaktır🙏🏻
myangelson ceyyllan benimki haftasına göre çok iriydi doktor öyle dedi yani normal Aralık seninki bence
dgngr ceyyllan benimle kıyaslama. Çünkü benimkinin kilosu da normal değil. Şeker yüklemesi yaptılar 19. Haftada, bebeğin kilosu önden gidiyo diye. Net hatırlamıyorum ama 1 kiloyu geçiyodur heralde 26 haftalıkken.
dgngr ceyyllan aynen. Zaten gelişmese hiç kilo almaz. Ultasonun 250 grama kadar yanılma payı var. Panik yapcak haftada değil. Bişey olsa doktor söyler zaten
cilekokulum00 ceyyllan Benimki de 28 nci haftada 940 gram dedi doktorum az olduğunu soyledi 10 gün geride dedi bol proteinli beslen dedi bende kafama taktım cok
ceyyllan myangelson ay kusura bakma kızz yogunluktan kafa yerinde değil dogdu dedigini bile anlamamışım iyimi şu an sürecin nasil oldu ne kadarlık şimdi
cilekokulum00 ceyyllan Bu haftalarda bol muz kefir süt tüketelim bide tabikide et ve kurubaklagil dedi doktorum endişe etme canım aldıracaz inşallah
myangelson ceyyllan ben o oğlumu kaybettim 2 gün yaşadı enfeksiyondan dolayı kaybettik. 25 yılında ikinci oğlum doğdu o da 15 ay 20 günlük 😊