Arkadaşlar merhaba ben 2 yıllık evliyim ve hiç gebelik olmadı pcos sendromum vardı adet düzensizliği falan bu sebepten 2 yıldır hiçbir şekilde gebelik olmadı eşimle hiç korunmadık ama şubat ayından buyana adetim düzene girmişti düzenli geliyodu en son adetim 22 mayısta oldu 4 haziran yumurtlama günümdü takvime göre ama biz 3 ve 5 haziranda birliktelik yaşadık eşimle ve şuan 2 gün gecikmem var pazartesi 3 gün olucak acaba pazartesi günü erken gebelik testi yapsam olurmu sizin fikrinizi almak istedim❤️🥹