tubayilmaz ilk kızımda sezaryen oldum. Normal doğum nasıldır bilmiyorum ama keşke bu doğumda normal yapabilseydim çok isterdim. Sezaryenden sonra ilk ayağa kalkış, sonrası bana çok zor geldi. Normalde en azından acıyı çekeceğim biliyorum ama o an mecbur bebek çıkacak ve bitecek diye düşünüyorum.