Bugun doktora gittim beta 2402.5 cıktı hersey okeydi muaneye girdim çift kese gördüğünü söledi ama bir kesenin riskli olduğunu söledi düşük yapabilcegimi düşük olursa korkma öndeki düşer diğerinin yeri iyi dedi ama yine mutlaka hemen gel hastaneye dedi düşmeme ihtimali de var tabi dedi nasip . Keselerin içindeki göremedi bebekleri cünkü haftam kücük kalp atışıda öyle sadece kese gördük ailede sülalede ikiz yok ben şok böyle okup ikisinide doğuran oldu mu yada biri düşüp diğerini sağlıkla kucagına alan oldu mu