sumalparslan Kızlar 2. Doğum aya kalktım birden 1 bardak kadar su aktı gitti peçete tuttum kokladım kokusuzdu sancılarım da bir garip hızlı ilerliyor araları ama ben o kadar kötü değilim
anneoluyorum1998 sumalparslan Allah bi solukta kucağınıza almayı nasip etsin, bende bugün 39 oldum.Benim de 2. ama hiçbişey anlamıyorum sancılardan, suyum gelsin diye bekliyorum dört gözle
sumalparslan anneoluyorum1998 benimde sancı karnım sertleşince geliyor ama dayanilmayacak gibi değil Şuan 3 dk 1 düştü diye bilirim
anneoluyorum1998 sumalparslan Ya hiç doğum sancısı gibi hissetmiyorum düzensiz benimkiler ama artık çok bunaldım cidden.Rabbimin zoruna gitmesin ama sabırsızlık artı yorgunluk bir de ben sürekli hareket halindeyim yani …
sumalparslan ikizannesiiiiiiii anneoluyorum1998 Doğuruyorum kızlar hepinize sancı esnasında dua ettim size bana dua edin hızlı kolay bir doğum olsun sağlıklı Bir şekilde alayım kızımı kucağıma
anneoluyorum1998 sumalparslan canım şimdi girebildim Nasılsınız inşallah bebeğine sağlıkla ve kolaylıkla kavuşmuşssundur
Sedaaaaaaccccaannsssns sumalparslan Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah 🙏🏻 nasıl geçti doğumunuz acaba
sumalparslan Sedaaaaaaccccaannsssns çok teşekkür ederim 🥰 iri bir bebek olduğu için çok zordu ama geçti gitti ama nefes egzersizleri çok işime yaradı tavsiye ederim