xwoman
Şöyle aciklayayim. Öncesinde bana suni sancı verdiler. Yalnızca bir saat kadar sancı çekmiş olmama rağmen sezaryen acısını tercih ederim. En son acil sezaryene alıyoruz dediklerinde ne olur bir sancı daha gelmeden götürün beni dedim.
Ameliyat sonrası bir gece kaldım sadece ama başta ağrı kesici istedim ciddi anlamda zorladı çünkü. İlk ayağa kalkisim işlemden 8 saat sonra oldu. İki kişinin desteğiyle kalkıp öyle yürüdüm. Ama yürümeyi ve bol su tüketmeyi kesinlikle ihmal etmeyin. On güne kadar ağrilarim azalarak devam etti. Hiç ilaç kullanmayan biri olarak mecbur ağrı kesici içtim devamlı. İster istemez hareket kısıtlılığı oluyo ilk bı hafta yan yatamadım ve desteksiz kalkamadım. Ama mutlaka her kalkisimda evin içinde yürüdüm. Bir de spinal sonrası baş ağrısı olayı var. Doktorumun önerisi ile günde 3 4 fincan kahve tüketimi gerçekten işe yariyor.
Son olarak da on günden sonra ağrilarim tamamen geçti günlük rutinime döndüm. Ama tabiki değişen şeyler var. 3 ay ayakta banyo. 6 ay ağır kaldırma gibi.