Bende de o haftalarda tuvalete gittiğimde regl kanı gibi silinince kan gelmişti aşırı panik yapıp direk doktora gitmiştim. Doktor kanamanın her türlüsü bizim açımızdan düşük riski diyip yatış verdi Progestan başladı. Kan uyuşmazlığı iğnesi yaptı bir de eşimle kan uyuşmazlığımız vardı
4.5 gün hastane de yattım tuvalet hariç kalkmamamı söyledi. Tekrar kanama olursa bildirmem istendi ama çok şükür olmadı şuan 32+5 deyiz
Yerleşme kanaması da olabilirdi benim ki
Ama doktorlar kanamanın her türlüsünü düşük riski olarak görüyor. Doktora bildir gözetim altında kal çok yeni bi gebelik seninki.. her ihtimal karşı.