Zarifhnm1 esmaberket kilo değildir canım o ilk aylarda şişkinlik gibi bir şey oluyor benim de olmuştu alışma süreci sanırım
busraburak29 Folik asitten değil bağırsak hareketleri yavaşladığı için şişlik oluyor benimde hemen büyüdü dedim şişlik gaz dedi doktor