hicrankvckk Haftada gün boyu bebek harwketliydi cok sertti ve hiç durmadı saat 00:21 yatağa 23:30 da girdim hiç durmadı halada aynı cok sert hareket ediyor normalmi
bilgis hicrankvckk 😁😁 bence gayet normal hatta sana diyor ki ben çok sağlıklıyım endişe etme hareket etmez ise o zaman asıl problem 🥰☺️
bsrelif hicrankvckk Bazen dönem dönem yapıyorlar onu genelde çikolata veya protein ağırlıklı beslendiysen oluyor çocuk oyun oynuyor yer açmaya çalışıyor kendine veya gelmek istediği için de yapıyorlar
hicrankvckk beybigeliyo bilgis erkekannesi1_ Yok ya tarlı falan yemedim bugün hiç hatta gün boyu temizlij yaptım dünde temizlik yaptım her dinlenmedede böyle hareketliydi evet hep hareketlide bu farklı geldi bana sürekli olması cok sert olması sanki karnım yarılcakta cıkacak
erkekannesi1_ hicrankvckk ben hamileyken hep önüm çıkıyordu zayıf hamilelerin bebekleri hep öyleydi sonlara doğru hatta delip geçecekti
sarumervee hicrankvckk gayet normal canım bende kendimi yorup iş yapıp, dinlenmeye geçtiğimde taklalar atıyor resmen ☺️biz hareketliyken genelde uyuyorlar biz dinlenmeye geçincede uyanıyorlar
htan Bir doktorun videosunu izlemiştim orada şey diyordu biz hareket etmeyen bebekten korkuyoruz hareket ediyor ya da fazla hareket ediyorsa Bu bir sorun değil diye …
hicrankvckk htan bsrelif valla artık nedir bilemedim ama asabaha kadar canım cıktı bu sıpa ana karnındayken böyleyse doğunca uykuları unutturacak herhalde bize
hicrankvckk erkekannesi1_ bugünde düne göre daha az hareket ediyor yarın kontrolüm var zaten gece olmasaydı uyuyamadım hiç yaa ağlıcaktım gece doğunca napacazzz 😳😬😬😀😀
erkekannesi1_ hicrankvckk valla ben gibi hamilelerin sorusunu cevaplarken ayağında çocuğunu sallayacaksın 🤣
sarumervee hicrankvckk ayy yok kuzum ya hareket etsinler etmemeleri daha kötü emin ol ☺️ ben razıyım canımı acıtsada yeterki iyi olduğunu biliyim
melismersin hicrankvckk bebeğin hareketli olması olumlu birşey. Yediğiniz birşey tetiklemiş olabilir yada oynuyordur. Şahsen ben uyandırmak için nutella yiyorum artık 😂
hicrankvckk melismersin ayy bebek hareketleri güçsüz olduğu için 2 gün hastanede yattm simdide sakin kalsın diyorum 😬