Ays7140 ya geçen hafta çatı muayenesinde ebe 1 cm açılma var başı yerleşmiş dedi bu kanala girme mi oluyor ki? Dün de doktor başı dayanmamış o yüzden açıklık kontrolüne gerek yok dedi sancım çıktı nstde , ben de anlayamadım kanala girmiş mi oluyor girmemiş mi oluyor bu durumda