Merhaba, 23 haftalık hamileyim . 1 haftadır akşamları sol göğüs ucumdan hafif 1 ya da 2 damla akıntı gelıyor. İlk tişörtümde görünce farkettım tişörtte kuruyunca kahverengi gibi oluyor. Ama peçetede açık renk açık kahve ya da sarımsı. Ağrı kitle vs gelmedi. Genel cerrahi ve ultrasona gittim temiz cıktı. Ancak yine de tek göğüsten gelmesi korkutuyor. Başına gelen var mı