ms_annisko smnr_533 15 haftayı geçtik hissetmeye başlıyorum hem ikinci gebelik hem de zayıfım onun etkisi olduğunu düşünüyorum. İlkini de çok erken hissetmiştim haftasını hatırlamıyorum ama
smnr_533 ms_annisko bende 14+4 üm bende çok kilo almadım çokta kilolu degılım bakalım hissedecek miyim 😇