Mayısın 11 inde ikinci cocuguma dogum yaptim 13 mayısta çocuk aylığına başvurdum suan e devletten baktım başvuru durumunda “SED hizmeti kapsamında olmadığınız değerlendirildi” yaziyor ne demek oluyor. Geminiye sordum başvurunuz onaylanmamiştir diyor sizinde başınıza geldi mi neden onaylanmadı veya orda oyle yazıp onaylanan oldu mu tekrar mı başvuru yapmam lazım bilgisi olan yazabilir mi???