yyssmmnn Kızlar dolaptan cıkardıgım sütün 3 saat dıyorlar anne bakım cantası gözüne koyuyorum buz gbı oluyr yıne onundamı ömrü 3 saat dsardayken anıden meme ıstedgıne o sütü ordan almak soğuk tuttgu için soğuk oluyor dsarda sıcsk suya koyma sansıda yok sz ne yapıyosunuz bde daha uzun süre sütü saklayan termal bılgınız canta falan varmı dsarı cıkarken
Koza yyssmmnn anne sütü ve saklanması konusunda malesef henüz bilgim yok fakat decathlon da termos çantalar var soğuk tutucu onlara bakın isterseniz fiyatları da çok uçuk değil
Nebahathumeyra Ben hiç süt sağmadım sağlık mı değil mi bir fikrim Yok ama çalışmıyordum dışarı çıkarken de emzirme önlüğü kullanıyordum o yüzden kullanmadım hiç 2 yaşına kadar emzirdim.