hunilii Zilaneser benim ilk gebeliğimde olmuştu migrenim var normalde ama o ağrı migren gibi değildi aylarca ince ince sızlar gibi ağrıdı sürekli olması çok zorladı beni ama doktorum paroldan başka bir şey içmeme izin vermedi öyle böyle kendiliğinden geçti
melismersin Zilaneser hamile kaldığımı anladığım tek belirtiydi 🫣 3 hafta kesintisiz bir ağrım vardı ama sonrasında regli dönemime denk gelen günlerde oldu 1 2 gün.
cahanbebek Benimde çok oluyor granül kahve ve bitter çikolata kullanınca geçiyor dr sorun kullanabilirsiniz derse faydasını görürsünüz günde bir fincan sadece içiyorsunuz ama
damlasv aslliasya günü kurtarmaya çalışıyorum çocuğun gelişimi durdu gebelik zehirlenmesi sebebiyle organları gelişir diye bekliyoruz
123456789101112131415 13 haftalığım sabah başlıyor ve tum gun devam ediyor hiç tansıyon olcmedım salı gunu ıkılı tarama ıcın gideceğim bı sorayım korktum