Kızlar ben birşey sormak istiyorum bir kaç kişiden duydum da başakşehir çam sakura şehir hastanesine sezeryan günü alınmıyor muş ağrın suyun vs gelince gidiyor musun bu doğru mu ben şuan 35+2 haftalıkım kaç haftalıkken gidecem doğuma hiçbir bilgim yok bide erken doğum riskim ve bebeğin eşi aşağıda olduğu için 2 gün boyunca hastanede yattım 2 tane ciğer geliştirici ine yaptılar daha sonra taburcu oldum 30 yada 31 haftalıktım ozaman gününü bekler mi yoksa erken gelme ihtimali var mı bebeğin