Ed4 Niye zararlı olsun? Karbondioksit zararlı yazan arkadaşlar olmuş yorumlarda. Hanımlar karbondioksit mütemadiyen bizim kanımızda olan birşey oksijen alıyoruz karbondioksit veriyoruz sürekli. Vücudumuzda oksijen kadar karbondioksitte bulunuyor. Temel fen bilgisidir bu ilkokul 4. Sınıfta öğretiyorlar. Asitli içeceklerin içinde de bu karbondioksit gazından var. Herşeyin fazlası zarar olduğu gibi sodanın ve kolalı içeceklerinde fazlası zarardır ama lütfen bilinçli yorumlar yapalım insanları yanlış yönlendirmeyelim. Bebek doğrudan midemizdeki şeylerden beslenmiyor içtiğiniz soda ve kola bebeğin midesine gitmiyor yani. Yediğimiz besinler ince bağırsağımızdan emilerek kana geçer ve bu besin öğelerinden (protein, yağ ve karbonhidrat) plasenta aracılığıyla bebeğimiz beslenmiş olur.