belki böyle düsündüğüm için çoğu kişiye garip gelecek ama bu hamileliğim de hiç heyecanlı değilim zaman dursun da günler gecmesin istiyorum 😔 iki çocuğum var biri 6 yaşında diğeri 18 aylık ve bunda spiralli şekilde gebe kalmıs olmam beni tamamen yıktı 😔 26 haftalık olacak neredeyse sanki zaman çok hızlı geçiyo ve ben bu duruma hala hazır değilim böyle düsündüğüm için kendimi daha çok kötü hissediyorum 😔 daha diğeri büyumeden yeniden bir bebek nasıl olacak hiç bilmiyorum 😔