minaaa20 DenizZeynepmom yeni mi öğrendiniz ? Ne zaman test yaptınız benimde 2 günüm geçiyor uygulamaya göre 4+1 diyor . 1 yıl içinde iki düşüğüm var koruyorum test yapmaya :(((
minikanne123_ Guness_ Allah kolaylık versin bu yaz sıcağında hamilelik çekilmiyor valla benim 36+0 oldum doktorum 39 da doğum olur dedi resmen gün sayıyorum ilk hamileliğim güzel geçmişti