Ed4 16+6 gün gebeyim ve hareketlerini hisdettmedim tekme atmiyo ve hep cinsiyetini ogrenmeye çalistiğimizda sırtı dönük
deletedmom9494 Ed4 ben daha erken hissettim 15 haftalığım şuan yan yattığım zaman pıt pıt attığını hissediyorum ama cinsiyetini bende öğrenemedim başta erkek dedi ikinci de kız dedi üçüncü gittiğimde de bacaklarıyla kapatmış göremiyorum dedi dün gittim en son dünde kapatmış göstermiyor ☺️ Bizde merakla bekliyoruz
YagmurDaskn Ed4 Ben şu an 18+1 im. 4-5 gün önce gösterdi cinsiyetini. Ayıca hareketlerini de tam hissedemiyorum. Bazen karnımda bişey oluyor bağırsak hareketi mi bebek hareketi mi anlayamıyorum senin çok daha erken. Biraz sabırlı ol 😊😊
Saratln Ed4 17+1 haftalığız canım erkek.👼 Hareket hissetmedim henüz sadece bazen içerde bişeyler olduğunu hisseder gibiyim ama ne oluyor acaba..😄
Ceylininannesi1109 Canım ben de 16+1 im cinsiyetini gösterdi ama hareketlerini henüz bende hissetmiyorum 20. Haftaya kadar bu gayet normal merak etme 😊
AlininAysesii Ed4 Hareketlerin cinsiyetle alakası yok ki, ben de 16+3’te hissettim ve kızımız oluyor. Bebekten bebeğe değişen bi durum, 20’ye kadar hissedersin ☺️
deletedmom9494 Ed4 bende öyle biliyorum ama doktor sürekli pipi göremiyorum deyip duruyor çocuk saklıyor zaten kendini göremeyince daha erken diyor sonra da Ense kalınlığını ölçerken erkek dedi ama testisleri oluşum aşamasında dedi ikinci de de kız dedi belli değil diyor şimdi de işte nasip Allah ikisini de nasip etsin herkese